cagataykarakartal Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR taktım kafayı 1. olacam :) bu iş inada bindi şimdi :D
CrossOver anaaa şunlara bakya kaldıramadılar 1. liğimi:D bütün gün beni geçmek içinmi kastın cagataykarakartal:p
cagataykarakartal Orjinal Mesajı Yazan: militan anaaa şunlara bakya kaldıramadılar 1. liğimi:D bütün gün beni geçmek içinmi kastın cagataykarakartal:p he ne demessin işim gücüm yok seni geçmek için uğraşacam :D ben beceriklicem benim suçummu Allah vergisi kabiliyetlerim var ayıptır sölemedi :D bi de unutmadan başladığım her oyunda 1.ci olmassam dayanamıyom şampiyonluk çekiyo canım :P
reci Orjinal Mesajı Yazan: cagataykarakartal Orjinal Mesajı Yazan: militan anaaa şunlara bakya kaldıramadılar 1. liğimi:D bütün gün beni geçmek içinmi kastın cagataykarakartal:p he ne demessin işim gücüm yok seni geçmek için uğraşacam :D ben beceriklicem benim suçummu Allah vergisi kabiliyetlerim var ayıptır sölemedi :D bi de unutmadan başladığım her oyunda 1.ci olmassam dayanamıyom şampiyonluk çekiyo canım :P kahretsin o kabiliyet bende de war 1.liğe hemencecik oturuwermişim
cagataykarakartal inanmıyorum 7 şutta 35 bin yaptım son 3 şutuda kaçırdım resmi bile var şansa bak abi ya
cagataykarakartal ya onur amma yaptın sende ha:D ne sabah akşamı oynadığım en fazla 10-15 dk oda boş vaktimde ala ala :) okuldan girdim sıkılım oynadım rekor işte :P
Zombie Yuh nasıl yaptınız ya bukadar puan ben gelen topa bile vuramıyorum birde Rovaşata nasıl yapacam ? Gösterildiği gibi duruyorum top geliyor gidiyor bizim angut eleman vurmuyo topa :)
cagataykarakartal Orjinal Mesajı Yazan: Zombie Yuh nasıl yaptınız ya bukadar puan ben gelen topa bile vuramıyorum birde Rovaşata nasıl yapacam ? Gösterildiği gibi duruyorum top geliyor gidiyor bizim angut eleman vurmuyo topa :) heheheh :D son şutum kalmıştı 100 bini geçiodum vurdum direğe çarptı ya :(