Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 1903 ü kimse takmadı ya neyse :) dün akşam iş yerinden çıkarken 1903"dü. bizim beşiktaşlı arkadaş mesaj sayına bak falan dedi salla dedim :D sonra unuttumuşum yoksa 1905 de durdurmazdım :mad: :D
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 1903 ü kimse takmadı ya neyse :) galatasarayli olunca 1905 dikkatimi daha cok cekiyor ;)
KocumVolkan ya ben ya 1965 te durduracagım :( yada 55 te , 55i geçeli bayagı oldu ama 1965e daha çok var :(