hayırlı Teskereler, ne zaman yazmışsın dikkat etmeden yazıyorum, kardeş güle güle git ve paşalar gibi de yap gel, döndüğünde bu dediğimi de unutma, Askerde bulunduğun süre içinde değişmemeye gayret göster kısacası değişme, bilinçaltı alacaklarını istesende istemesende alıyorsun, bitirdikten 7 veya 8 ay sonra farkedersin, bu günü nü hiç unutma ve senin aynan olsun bu son mesajın.
Bitirdikten sonra bu siteye gelip tekrar üye olduktan sonra ne dediğimi çok iyi anlayacaksın.
Aslanım benim, hayırlı teskereler.
Orjinal Mesajı Yazan: ezkey1919
haklısın haklıısnda kısmetse mayısta askerim:D
yani 1 ayım filan kaldı 2**7 yi göremeyeeğim
neyse artık başka oyunlarada bakacam az zevklerimi alayım:P
yardımların için çok sağol