vallahi kardeşim daha önce de bahsettiğim gibi seni yanlış yönlendirmiş olmamak için farkındaysan fazla açıklama yapmıyorum ortaya çıkıpta biliyormuş da yardım etmiyormuş gibi anlamaman için anlıyormusun kardeşim ben sana ancak şunu söyleyebilirim,
fifa.db'yi açtıktan sonra bu bölümde hangi takımı hangi lige aktarmak istiyorsan table_leagueteamlinks den o tk.mın id.numarasını oraya ilave edyorsun örneğin 325 GS sonra GS'yi aktardığın ligde görürsün, ben bu şekilde yaptım ve 2.sezonu bekliyorum seçebilirsem GS'yi bu iş bu kadarmış ve kolaymı diyip buraya senide bilgilendiririm dedim yani yaptığım sadece bu oldu, haaa bende biliyorum ilk sezon seçilemiyor ve sebebini bilmiyorum belki de başka bir ayarı vardır kardeşim, ancak ben bu şekilde ve kendi kendime buldum bunu devamlı yeni şeyler buluyorum inşaallah sonunda çözerim bu işi..
Sanada bir kez daha söylüyeyim de nolacak bakalım,
bak kardeşim senle ben böyle yazıştıkça sorunu gördüğün gibi çözemiyoruz bu konuyla ilgili başka bir mesaj, başka bir fikir gelmiyor böyle olunca da tıkanıp kalıyoruz bu yüzden dir ki her zaman söylediğim şu armut piş, ağzıma düş misali kimse fikir için bile mesaj yazmıyor sonuç olarak, sen bir taraftan bir taraftan da ben uğraşacaz ve bulmak zorundayız gerçi olmazsa yani başaramazsam çok ta umurumda olmaz ne dediğimi anlıyormusun seninde umurunda olmasın sende benim gibi 2007'yi bekle veya UEFA CLL çıkarsa ne yapabiliriz başka kardeşim bilgimiz bu kadar ve gayret de gösteriyoruz, ancak bu kadar oluyor..
sana yapacağın işlerde başarılar dilerim, daha önceden de söylediğim gibi benim anladığım bu kadar, keşke yardımcı olabilsem..
Orjinal Mesajı Yazan: ezkey1919
ya buletbaq walla dayanacak gücüm kalmadı mdb yi iyice inceledim ama bitürlü bulamadım. çalışsın çalışmasızn isterse ilerde bozulsun sen bi yapılışını anlatsana sana zahmet...
ben öyle hermaçı oynamıyom zaten atlattırıyom sen anlat ben yapayım bide ben deneyim