makaay dumurdan dumura sürüklüyosun beni. benim mi uykum geldi yanlış görüyorum? penaltı pozisyonu doğal dedim verilebilir. keremin sözü mü takılmış oluyor şimdi benim kafama? cidden anlamadım? o anda onun atıp atmadığı doğaldır kolaylıkla anlaşılamaz. ve vrilebilir. belki ben de olsam verirdim belki vermezdim.? ama buna doğal diyince ben keremin sözüne mi kanmış oluyorum? penaltı verilebilir dedikten sonra fener kayılıyor anlamı çıkıyorsa özür dilerim hakkaten saçmalamışım(!) ama tekrar soruyorum, top iki metre yükseklikteyken, arada hiç kimse yokken, ve iki hakaemin de görüşü açıkken görmemesi normal mi? hakem belki 2-1 maç sonucuna oynamıştı, belki hakkaten o kadar yeteneksizdi. bilemem, ama ben konyalı bir futbolcu
olsam ya da küme düşmemeye, başa oynayan bir futbolcu olsam kesinlikle tepki gösterirdim bu pozisyona ki bu konuya ilk girdiğim yerde dediğim olaydı.
cevap veremediğim bir yer olduğunu sanmıyorum. cümle cümle cevap vermemi istemedin herhalde. okuyup toplamına yorum yapıyorum. ama yine de eksik kalan bir yer varsa hatırlatırsan sevinirim.
hıncal uluç yazmıştı sanıyorum, o kadar oldu ki bu hatalar fener medyası bile utanıyor diye. keşke daha önce yazılmaya başlansaydı. ama sanırım görünce o kadar sinirleniyorsun ki, yazılanların az olduğunu göremiyorsun bile. işte bu noktada da senin her dediğini onaylayanlar sözün geldi aklıma.
yalan söylediğini iddia edebilmem için seni tanımam gerekiyor. seninle iki üç satırlık ve sürekli bana yoldaş dediğin) bir konuşmamız olmuştu. doğru düşündüğünü yazdığına da şüphem yok. sadece hatırlatmak istediğim biraz da ha duyarlı olarak yaklaşman. ayrıca fikirlerime abuk subuk demen benim için yeteri ölçüde bir hakarettir. küfrün küfür olması için illaki sin-kaf geçmesi gerekmiyor.
muhalefet etmem gerekiyor, çünkü sağolsunlar bir ara şeriat propagandası yapılıyordu bu sitede, hatırlatmama gerek yok sanırım. keşke, fenerbahçeye duyarlı olduğun kadar o konulara da duyarlı olsaydın.