birader bu dardanel formasının sebebi sadece 18martmı... yanlış anlama çanakkaleliyimde yoksa sendemi ? o yüzden ama teşekkürler. tüm çkaleliler adına ...
ayrıca gs liyimde... bu arada photoshopta bazı takıldığım konular var bu konuda yardımcı olabilirmisin...