.ultrAslan. Arada sirada bi kac Forma yapiyorum :D Türkiye yeni Formalarini asagdaki linkten bulabilirsiniz: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=60720 Formalarin üstüne ismimi yazmiyorum oyuna aktarabilmeniz icin:D ve Italya Away:
ardababa Mükemmmmmmmmmell olmuş yaparsa böyle yapar . Almanya'yı da yaparmısn ? Sağol bizlerle paylaştığın için .
.ultrAslan. Galatasaray 100.Yil Formasi formada belki biseyi farketmisinizdir önü tamamen orjinal formadan avrupadaki kit makerlerden gördüm bende orjinal foto ile deneyim dedim ve oldu :D:D
03Gs1905 Ön tarafını yaptın madem arkasını da orjinal formadan yapsana kardeşim daha güzel olmaz mı?Ayrıca sort çizgilerinin dışında iki tane ince siyah çizgi olması lazım..
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Ön tarafını yaptın madem arkasını da orjinal formadan yapsana kardeşim daha güzel olmaz mı?Ayrıca sort çizgilerinin dışında iki tane ince siyah çizgi olması lazım.. :D:D pek fark etmiyoki zaten biraz aceleye geldi bise daha fark ettim uzun kol kaptan bandini unutmusum ihi