Al kardeşim bar'i sen al..
Tuhaf bir durum var GS Formaları yapıyorum inanıyorum ki bu forumda GS 'li arkadaşlar bayağı yoğunlukta en az FB ve BJK,hatta TS kadar ama yapılmış bir emek var ortada cevaplara bir bak, nerdeyse yok, cevap yok, BJK yaptım aynı bir tek arkadaş tüm gün boyunca yazmış o da yorum yok ya cevap yazmasını bilememiş yada, bir yanlışlık yapmış BJK Forması Kırmızı 1995-96 yılına ait, demek istediğim emek veriyorsun paylaşıma sunuyorsun ortada kıymetini bilecek tek bir kişi çıkmıyor ve buda beni çok üzüyor ve bu şekilde mesaj yazıyorum okumaktan bile aciz durumdayız,
Canınız sağolsun diyorum ve ekliyorum, 2007 ve sonrası içinde her zaman birbirimize lazımız, bunu da hatırlatayım demekten kendimi alıkoyamıyorum.
Birbirimize saygı duyduğumuz zaman ve yapılan ortaya konan emeği görmemezlikten vazgeçelim ve en azından sağol, demek bu kadar zor mu.herkes arkadaşının konusuna girip cevap yazıyor diğer mesajlara bakan kimse yok, bir defa öyle bir konu başlığı seçeceksin ki dikkat çeksin, sonra da benim durumu ma düşmek çok acı, sıkıldım artık bu ilgisizlik bayağı can sıkıcı..
Kusura bakma kardeşim, bir satırlık cevap yazmışsın dikkate alacam diye ben se yüz satır yazdım kusura bakma ne yapim görmemezlikten gelemiyorum hiç olmazsa yeni üyeler emeği görmemezlikten gelmesinler..
Utanıyorum, bu durumdan dolayı.