The Patriot arkadaşlar bende forma yaptım! kırmızı forma arkadaşlar oyuna atabilirsiniz alttaki yazı oyunda küçücük görünüyo yani sorunsuzca oyuna atabilirsiniz
ardababa İlk için gsl ama biraz çalışman ve deneyim gerekiyo ama sen yeterki yap önemli olan ilk yaptığın seni pişman etmesin
...Mehmet... guzel formalar... ama turk bayragı cok sade duruyo hafifden dalgalı gibi olmasi lazim galiba...
MRT.16.5 arkadaş yaptığın formalar güzel ben messi_21_messi@hotmail.com hatırlarsın konuşmuştuk ya kusura bakma aniden elektrik gitti 1 saat gelmedi valla senden çooook özürdileirm formaların dediğim gibi çok güzel daha iilerinide bekliyorum konuşmak istersen ben herzaman açık bulabilirsin..........