_PirEs_ Orjinal Mesajı Yazan: ogguzzz ogguzzz arkadaşım formalar güzel çalışmalara devam ...senden bi ricam var bu formanın resimleri varsa elinde bana gönderirmisin bende yapıcam.Saygılar
spider_77 Arkadaşım formaların iyi ama yaka koysan daha güzel olcak.Ya kendin bi yaka yap ya da birinden özel mesajdan iste!