The Patriot gardaşım formaların güzel olmuş bide bu formaları nasıl burada göstereceğiz bi yardım etsen ?
Delgado Bjk Ben anlamıyorum Fifa oynamam gerçe ama formanın arkasına neden isim yazıyorsunuzki oyunda saçma durmaz mı bi kendi yazdığın yazı yazıyor arkada birde oyuncunun ismi?
[ BдHдBдBд™ ] başkası alıp yayınlayıp ben yaptım formayı demesin diye;)BİDE ŞU PHOTOSHOP !!link verin lütfen..!
oguz_ yorumlar için teşekkürler photoshop:**link ne kadar bozukta olsa SCN de bunlar yasaktır...** **edited by Necaty**