Orjinal Mesajı Yazan: taylankoban
arkadaşlar 3 defa indirdim her seferinde trojan hatası veriyor bunu düzeltelim lütfen yazımıda form dan kaldırmayın !!!
hangi virüs programı kullanıosun, aynı hatayı bendede verdi ben genede yükledim şuan trojan varmı bilmiorum ama her açışımda virüs programı uyarı verior, :( bilmiorum valla
burdan yamayı hazırlayan arkadaşalrıda suçlamak istemiorum