dozdoz ızlenımlerm su sekılde oldu; medya konusmaları eksık, taktık ekranında eksıkkler . uzun pas gıbı olanların tr olmaması... gelıstrılrse cok ıyı olur :)
juzam valla yama şimdilik iyi olmuş oyunseverler için ama ben düş kırıklıgına ugradığımı belirtiyim haberlerin %80 lik bölümü ingilizceki zaten oyunu zevkli kılan taraf o haberleri okuyup orda ne yazıyo rakipler ne yorumda bulunuyo onu öğrenmek bence menüyle ugrasacaklarına ilk önce haberlerle ugrasıp öle yayınlasalardı daha güzel olurdu ama şöle bi 1 aya kalmadan büyük ihtimal %90 lık bi türkçe paket daha yayınlarlar haberleride kapsayan insallah yoksa benm için bi anlamı olmaz zaten diger bölümlerdeki ingilizce zor değil benm için benm anlamadıgım haberler beklicez bakalım ayrıca turksportalıda emeğinden dolayı kutluyorum herseye ragmen basarılı bi calısma
keremyurt ya millet teşekkürü bırakında bu yama kurulmuyor oyunun kurulduğu klasörü gösterdiğim halde bulunamadı diyor.varsa bi nedeni anlatırmısınız lütfen.
intern hadi hayırlısı olsun bakalım! gerçi ben kendi türkçemi kullanıyorum ama eminim bu da güzel olmuştur. ***intern***
Ozzy_AFR bu yama yuzunden oyun hata verdi OYUNU kaydetmemıstım we O KADAR yaptıgım sey bosuna gıttı.. :@:@:@ acayip sinirim bozuldı ya.. onceden 10 yıl bıtırdıgımde bıle olmamıstı kacak turkcede bunda mactan sonra oyundan attı.en onemlı mactı ya offff of :@
mozdemir ya arkadaşlar ben yamayı indirdim fakat şifre istiyor rar. lı dosyaları açmak ne yazcam oraya eğer şifre varsa öğrenebilir miyim??
mozdemir Evet indiremiyoruz yamayı link yok galiba lütfen yardımcı olun ve yeni link varsa veriniz...
mozdemir Ya ben hala oyunu yükleyemedim ve link yok sen kontrol ettim diyorsun ama makaay bi daha dene bakalım yok işte yook.
Makaay birader ilk mesajda indirmek için burayı tıklayın diyor işte! http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=1007&kanalid=5
mozdemir Ya biliyorum tama rapidi açıyo ordan yapıyorum daha sonra otomatik olarak flash get ile açıyo fakat orada hemen x logosu geliyo köşedeki indirilecek dosyanın üzerine ben onu diyorum ..
Makaay hımm anladım.rapidshare flashget türü programları desteklemiyor.yükleme yaparken flashget'i kapatman gerekiyor.kapattıgın halde yine ordan yüklemeye calısırsa iptal diyeceksin ve yükleme kutusu cıkacaktır...