bu takım gol yemez :P
gercekten harbi cüş :D
oha kaleci yetiştiriyo galiba bu takım :)
Kalecilerde kaleci olsa bari bi işe yarar kaleci yok :)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: