Aslında istemeye istemeye Nokia aldım ben:)
W serisi alacaktım param yetmedi K750i yi düşünüyordum ama ne bileyim içim ısınamadı telefona:)
Sonuç olarak 6630 aldım:)... Gerçekten Nokia işin tamamen pazarlama yönünde(Örneğin BT ile Infrared bir arada bulunmuyor, MP3 ile Radyo bir arada bulunmuyor, bir iki özellik değiştirip 200 YTL pahalıya satıyorlar).
Bu bakımdan kesilikle SE daha iyi....
Ee Çağdaş abi sırf senin temalar için S700i alamayacağıma göre:)
Neyse sen temalara devam et biz yorum yapalım