W950 ile W sınıfı ile K sınıfı arasında kalın bir çizgi olduğunu gösterdi SE bizlere. Sanırım ya kameralı ya da walkmanli telefonumuz olabilecek bundan sonra. P serileri yine gelişmiş işletim sistemi + mp3 çalar + kamera sunacaktır ama K serisinin kamerası W serisininde walkman'i kadar fonksiyonel olmayacaktır onlarda. Yani W (Walkman series) K (Camera series) P (Hepsini kapsayan fakat daha çok sisteme yönelinmiş seri)
JesusKane (Hala adınlamı, eski nickinlemi, yenisiylemi sana sesleneyim karar veremedim)seni kovmuyorum çünkü bende 15 günde bir ancak zaman buluyorum temalarla uğraşmaya. Şimdilikk belli bir düzeyde yapıyorum temaları. Ama yazın mazeret istemiyorum sen resimleri bulup, tasarım hakkında fikir vereceksin ben yapacağım. Hatta yaptığımız tüm temaları tüm SE'lere uyumlu yaparız ve ufak ücretsiz bir SE Fan sayfası bile açarız. :D (Güzel hayaller... :))