Zombie Abi akşam akşam çok fenaydı ki gerçekten böyle birşey olsa şimdiye kadar duyardım diyorum bende kendime kendime o haberi görünce rahatladım şimdi. Millette hemen japonlara ve bilumum çekik gözlülere savaş açmış :)
RubenMartin Sallayın yaa.. Herkes kendi bacağından olmasada bi şeylerden asılır... Yiyen yesin, yemeyen yemesin.. Biz tercih etmiyoruz tabi.
.ArThuR. bence Japonların yaptığını burada aktarmıyalım(rsim olarak) malum forumu dolaşan çocuklarda var. Bu rezillikleri görmesinler bence.
juzam yaw hamit fare hadi fazla değilde abi bu ne yaw okuldan giriyoz tam yemekten sonra kusucam valla abi nerelerde dolaşıyon böle yaw bu japonlardan 2 sini sallandıracan sonra gör bak baklım yiyolarmı böle piskopat şeyleri
MoonLord Yaw bu ne ya walla bakmayım diyom merak işte bir de birşey soracam bunlar ölen çocukları mı böyle yapıyolar yoksa hususi öldürmezler heralde(gerçe beklenir)
_TaYFo_ Mert gibi benim de midem bulandı kusacak gibi oldum bu vahşet karşısında.Gerçekten de bence 1-2 resim kalsın diğerleri kaldırılsın