yuh diyorum başka bişe demiorum.gerçekmide bimiorum
Resimdeki yazının türkçesi şu:
Merhaba Arkadaşlar; Umarım hepiniz bu dehşet şeye bir dur demek için bize
yardım edersiniz. Burada gördüklerinize dair herşey doğru.
Dehşete düşmeyin. Bu Japonyanın "en gözde yemeği" !!!!!!
Japonayada mangal veya ızagara yapılmış bebeklere olan
büyük talebi karşılamak için ölü bebekler veya fetuslar 10000 ile 12000
Yen arasında bir paraya hastenelerden satın alınabilir.
Ne kadar üzücü bir durum.
Resimler kaldırıldı..