Dabulu 4-2 aldık ve artık bugğn fb nin kaybetmesini bekliyoruz. O küfür eden aptallarda da garanti beyin yoktur ya da vardır ama balık beyni vardır. 3 sn tutabilirler bir olayı hafızasında...
orkunbjk Sabri'nin Gol krallığına giden Ümit Karan'ın gol olacak vuruşunu çizgide tamamlaması hoş olmadı gibi geldi. Maçın heyecanına vermek gerek sanırım...
Makaay evet sabri biraz gencliginin verdiği hırsla gitti vurdu.Ümitin o sırada topa dogru kosan sabriyi görüp yapma dercesine elini kaldırması ve daha sonraki bakısları ilgincti :)
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Makaay evet sabri biraz gencliginin verdiği hırsla gitti vurdu.Ümitin o sırada topa dogru kosan sabriyi görüp yapma dercesine elini kaldırması ve daha sonraki bakısları ilgincti :) heycanlandi herhalde bide genc gol atmak istemis:D
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Orjinal Mesajı Yazan: NightGear Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ 4-2 alırız diye düşünüyorum Yasin Kardeşim Nasıl Bilmiş Ama ;) nası bilir mişim kardes bana iddaa kuponu yapsana :D:D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: NightGear Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ 4-2 alırız diye düşünüyorum Yasin Kardeşim Nasıl Bilmiş Ama ;) nası bilir mişim :D helal olsuın venom ;) kardes bana iddaa kuponu yapsana :D:D
CarlosSantanaa bol ve müthiş gollerle seyir zevki yüksek bi maçtı fb de puan kaybetti bunlardan daha güzel ne olabilir ki?