Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Bülent'i kaleye geçiren Ersun bey düşünmemiş mi bunu acaba?Korner pozisyonunu görmedim ama tahminimce hava topu mücadelesinde mondi top yerine johanayı yumruklamış olabilir.Uğur'a çıkmayan bir sarı kart demişsin dostum neden çıkmalıydı sence?
evet korner pozisyonunda top geldi johana zıplayıp mondragona degmeden kafayı vurdu mondragonda top yerine yumrugu johana'nın kafaya gecirdi,bu pozisyon oyun kurallarına göre penaltıdır.ugurda ikinci yarının orta bölümlerinde rakibinin bilegine yaptıgı müdahale sonrası sarı kartla cezalandırılmalıydı...
oyundan cıkan hasan ve ilic'in taraftarlar tarafından yuhalanıp,ıslıklanması ilgincti...