neyse bir şekilde anlasmak iyi
neyse ben tartısmanın nerden basladıgını unuttum valla :) oyun oynayacağım bırakıp gidemedim bi türlü :) hadi görüşürüz...
Sonuc olarak adalet yerini buldu.ilk macta magdur olan fenerbahceli taraftarlar biraz olsun rahatlamışlardır...