MSN'e girebiliyorum, konuşabiliyorum. Google'a ve bazı sitelere girebiliyorum. Ama SCN, Facebook gibi bazı sitelere bazen girilmiyor. Hem Firefox'tan hem de IE'den denedim ama hiçbir şekilde giremiyorum o sitelere. Bazen düzeliyor giriyorum biraz. Sonra tekrar gidiyor, ama bazı sitelerde ve msnde hiç sorun olmuyor.
Virüs tarattım, Advanced System Care ile hataları vs. onardım. Ama sorun hâla devam ediyor. Böyle bir sorunla karşılaşan veya çözümü bilen biri var mı? En azından çözüm önerilerinizi bekliyorum.