Birkaç saatliğine ilk kez laptop kullandım :o İlk önce açmakta (ekranını) zorlandım ama başardım :D İki sorunum var. Yalnız laptopu (Asus) ilk kez kullanıdığımı hatırlatayım, ezmeyin ve mümkünse kısa sürede cevap verin.
1- Her şey normaldi, sonra fark ettim. Yazı yazarken yanında rakam olan harfler o harfin yerine rakamı yazıyor. Bütün tuşları denedim. Laptoplarda benim bilmediğim bir Lock mu var :D
2- Normalde enter tuşu çalışıyor. Ama pes, fifa gibi oyunlarda enter çalışmıyor. Peste pek sorun değil ama fifa08'i açamıyorum :o