hagi71 Arkadaslar CD'ye yakmaya gelince birde ben anlatmaya calisayim, Neroyu aciyoruz simdi "Imaji CD'ye yaz" buttonuna tikliyoruz bu hangisi diye sorarsaniz Neroda resmin üzerinde bir CD ve onun üzerinde yanan bir kibrit görürsünüz oraya tiklayarak daha önce Gökhanin sundugu 13 tanelik rar dosyasindan cikarmis oldugunuz 2 dosyadan birini yani Cue yazanini secerek tiklayarak CD'ye yazdiriyorsunuz.
gkan Orjinal Mesajı Yazan: hagi71 Gökhan kardes yapma etme arkadas ben Almanyada böyle güzellikte Türk Liglerine hasret biriyim, vallahi parasi ne kadar olsa alirim ama buralarda böyle bir sey bulmak mümkün degil sayende bizimde yüzümüz yaptigin Patsch'li oyunlar sayesinde gülüyor. Dilegimiz PS2 icin Türkcell Süper liglerini devam sunmandir. Basarilarinin devamini dileriz. Bir dahaki Patsch'li oyununu inanki benim oturdugum yerdeki cocuklar merakla bekliyor. :) Yok sadece pes5 defterini kapadim.we10 aynen devam
ego_livo abi daha part 11 indirom ama inşallah süperdir görünüşe göre süper eline sağlık artık we 10 için de bir 06-07 sezonu yaması yaparsın artık:D:cool: :D
ego_livo abi şu part 10 u bi rapide atacak war mı walla 1.25 le felan inio flash gette hade abiler lütfen:rolleyes: :o
sulo38 merhaba arkadas ne yazikki ücüncü part cok yavaz indiriliyor ve 3/4 indigi zaman download duruyor. yardim ederseniz memnun olurum
blackeyes ya bilader ben yeni indirdim ve bu konuda hiç ama hiç teçrübem yok detaylı bir şekilde anlatırsan çok sewinirim(o 13 part lık dosyayı nereye çıkartıcaz nerden oyuna atıcaz nasıl yaocaz ne olur kısa bir zaman içinde cevap yazarsan mutlu olurum)
hagi71 Blackeyes arkadas bir sayfa geriye bak oraya yazmistim anlamadigin bir nokta olursa yaz yardimci olmaya calisirim. Yalniz bu PS2 oyunu bilgisayarda oynayamazsin.
mase111 Gökhan Winning 10 icinde bu eziyete dayanirmisin bilmem ama yaparsan efsane olursun hayde Gökhan tabana kuvvet arkandayiz Gökhan Gökhan
lazoboy61 usta bende calismiyor oyun bende magic slide card var version 3.6 calistirmaya calisiyorum olmuyor belki bir patch gibin birsey lazim dir bilgin varsa yardimina memnun olurum tsk