slm arkadaslar.Ben bu 13 partlik dosyalarinin tümünü cektim ve win rar archivinden cikarttim.
icinde 2 tane dosya cikti birisinin adi SLES53544.bin öbürüde SLES53544.cue yani biri CUE datei öbürüsüde BIN datei.
Sadece bu ikisi cikti bunlarin ikisini mi cd ye aticam
atinca olucakmi yoksa baska bir sey demi yapicam
ben böyle yapiyorum simdi:
Bu iki datei di yani cue ve bin dateilarini nero´da cd cekicem
ve yakilmisi cd okurmu bilmiyorum ps2.
Insallah baska türlü olmaz yardim etde bileyim be GÖKHAN
ne yapim dediyim gibimi olucak iki datei cd atip plastation2 ye koyup olucak.
CHIP LAZIMMI? plastation 2 ye takmak icin cünkü yakilmis cd okumuyor diye biliyorum
ya bana dogru genis bi sekilde anlatda bileyim.
Lazim bana bu oyun ps2 ye.