mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: pes5hayat Sergen yeter hepsinee:D:D istikrarı olmayan bir futbolcuya pek güvenemiyorum işin açıkcası bir maç süper oynuyor ondan sonraki maç dökülüyor :(
typhlosion eksik ailton youla pancu :) ibrahim toroman mehmet sedef eksik başka yok. hocam 9eksik sallamışın ya :)
Peshayat Bence sergen ikinci yari her macta super oynuyoo walla gol de atiyo Tumer,Sergen ikilisi bu aralar superr isallah boyle giderlerr
GoGo21 Ha sampiyon olamasak da bagri su maci alalim be allahin izniyle. En azindan enistemin (Fenerli) dirdirindan kurtulurum :)
bart_ bu maçı zar zor alırız gibi geliyor.. buaradada fener'in yerine gs'nin şampiyon olması isterim(bu sene için) yani inş. gs'de manisyı yenerde şampiyon olsun zaten biz olamıyacaz..
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: pes5hayat Bence sergen ikinci yari her macta super oynuyoo walla gol de atiyo Tumer,Sergen ikilisi bu aralar superr isallah boyle giderlerr Size demistim ve gece sergen vardii:):)
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ Orjinal Mesajı Yazan: pes5hayat Sergen yeter hepsinee:D:D istikrarı olmayan bir futbolcuya pek güvenemiyorum işin açıkcası bir maç süper oynuyor ondan sonraki maç dökülüyor :( Yani iste sergenin kalitesi