emany Türkiye formaları çok sade olabilir ama renklerimizi tamamen ifade ediyor bence güzel seninkilerde ayrı bir güzel :D :D :D
03Gs1905 Numara tipine bayıldım.Koreden sonra en estetik bizimki. Formada idare eder Hırvatistana bakınca.:D :D :D Türkiye yazıyor formada ama farklı bir yerde
.ultrAslan. evet ama neresi cikartamadim short olabilirmi edit: buldum formanin sag alt kösesinde yaziyo senirsam :D
03Gs1905 Yıldırayın olduğu fotodan anladığım kadarıyla yok.Ama yinede adidasın gözünü seveyim.Dünya kupasındaki formalarımız bunlara bin basar bence...
ice_scream ben yeni nike stilini beğenmedim pek fazla...03Gs1905@@ arkadaşımızın görüşüne katılıyorum...ayrıca adidasın 06 WC için tasarladığı formalara bayılıyorum...almanya mesela...bence adidas şuan nike ın bir adım önünde :D :D :D
ice_scream frontta sol taraf koyuysa sağ kolun koyu olması lazım...sağ taraf açıksa sol kol açık olcak...
Necaty ice_scream sen galiba tam anlamadın zaten öyle olucak ve olmuşta eğer farkedemediysen oyunda bir dene..