Selamlar,
Galatasaray'lı renkdaşıma emeklerinden ötürü teşekkür ederim ve başarılarının devamını dilerim..
Bence de gayet güzel ve haberim yoktu bu formalarla oynayacaklarından ancak şu an için özellikle taraftarsız oynayacağımız maçlar dışında deplasman maçlarında dış sahada hakikatten çok güzel olacak ve umarım bize uğur getirirler...
TEŞEKKÜR...