camoranesi18 O vuruş şekli ile o topun oraya kadar gidip gol olması saçma bence, vuruşa dikkat edin..
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 eskiden benjamin diye futbol çizgi filmi vardı belki kartal vuruşu yapmıştır ondaki gibi :D :D:D:D
03Gs1905 İki kişi oynarken atmışlar kabak gibi belli.Auxerre ile oynayan elamnın salaklığından mütevellit bir olay.Kaleci o kadar önce çıkartılır mı bea..
jackosman 2. oyuncu olsa ne olacak ? Ceza sahasından vurulan bir top.Nereden bilsin ki kalaye gideceğini. Sadece seyretmek kalır .
omer_cin adam atmıs işte nefis bir dol bazen banada oluo garip vuruslar topa dokunuyom top 180 km hızla gidio sanki gözükmüüo bazeen oluo Hll Kardes ama 100 metreden atmamıs 95.7 mt den atmıs 6 pasıda unutmayın :d
sswift4 hile olmadığı kesin. ama öyle vuruşla oraya gitmesi de imkansız. bırakın orayı yarı sahaya varamaz. bazen oluyor böyle vuruşlar. oyundaki bi hatadan dolayı.