superbamm adamım sana başarılar diliyorum ben yakınım sana çağır geleyim gaziantep hatay ne farkeder:D:D:D...valla bu yaz acaip komedi bi kavgam olmuştu onu anlatmak istiyorum size...şimdi benim aşık olduğum bi kız var ve ona da mustafa die bi bebe asılıyodu.ben de bu bebeyi görünce ne mal herif bu falan diyodum bigün bunu birisi gitmiş sölemiş bebeye galiba...neyse biz bi akşam oturuorz saat 1 30 gibi...ben bizim arkadaşa uyduda nası porno film izleyeceğini falan öğretiyodum.öğrettim biraz bişiler içtik falan sonra benim diğer iki arkadaş beni çağırdı "olm seni çağırıyolar sinan hadi gel bekliyo 20 kişi" dediler...ben tabi şaşkın bi biçimde kafa da çakırkeyf dedim noluo falan:D...geldim mekana ne var lan noluyo falan die dayılık yapıyorum 20 kişiye ahaha:)...biz 3 kişiyiz onlar 20 kişi...mustafa bebesi gel dedi konuşcaz...gittim aradaki diyalog aynen şöyle bakın yazıyorum:
Mustafa bebesi : sen beni dövecekmişsin öle demişsin millete...
Ben : yok lan öyle bişi kim diyo onu
M : olm öyle demişsin işte yalanmı
B : seni dövücem falan demedim tipine gıcık olduğumu söyledim anlıyomusun(bu laf meşhur olucak sonra:D:D:D:D)
M : (gülerek) ne diyosun lan sen a...k....bebesi
B : düzgün konuş lan it a....k.... senin
M : ananı s..... lan senin(ve itti bundan sonra)
aynen ben de iterek karşılık verdim bunun arkadaşları gördü itiştiğimizi...ben bi yumruk çaktım ama hayatımda bu kadar denk gelen bi yumruk çakmadım yani direk sinir boşalması oldu bende:D...arkadaşım ayırmak için üzerime atladı yere düştük tekme falan atmaya çalıştılar...benim 10 arkadaş kıyıda oturuyomuş görür görmez atladılar olaya onlar da karıştı ayırdılar falan...sonra konuşma falan başladı işte bakın bu olay burda bitsin dedi bi arkadaşı onun...diğeri de olm sinan terliklerime dua et ayakkabım olsa seni ezmiştim burda dedi...mustafa bebesi de görüyomusun lan yüzümü şişti lan yarın o elini sokucam senin g..... dedi...tabi biz s.... gidin lan diyoruz bi yandan:D:D:D...benim aşık olduğum kız da bunların tayfadan ama benim de eski arklarımdan...kız atladı olaya ve beni göstererek bu çocuğa bişi yaparsanız hepinizin a...s.... dedi ve ben orda iice gaza geldim zaten:D:D:D:D:...ertesi gün geldiler yine topluca bizde kalabalıktık kuzen geldi benim kavga olmucak dağılın dedi ve olay bitti...ama harika komediydi yaaa...tipine gıcık oluyorum lafi hala aramızda meşhur bişi:D:D:D:D