Çoğumuz aşık olmuştur bende aşığım bir kız arkadaşım var ama ben başka birine aşığım.. Belki burda yazarsam rahatlarım diye düşünüyorum..
bu sene samimi olduk biz.. Önceleri sadece arkadaşım gibi geliyordu zaman geçtikçe onu tanıdıkça önce hoşlanma sonra aşk ardından tutku geldi.. Ben şiirler yazıyorum falan bu kıza okuyorum ama kendisinin ismini bir türlü söyleyemeden... Yani aşığım ama söyleyemiyordum. O bana hislerini belli etmemekte ısrar ediyordu sanki... Neyse araya sömestr girdi her gün telefonda konuşuyorduk mesaj çekiyorduk falan.. Ama ben artık sıkılmıştım bu bilmemezlik oyunundan ki dedim başka biriyle çıkıyorum.. bu bana isim vermeden de olsa beni sevdiğini anlatan mesajlar çekmeye başladı. O anda kafamda şimşekler çaktı.. Neyse 1-2 hafta bi küs bi barış geçti Bu bana şu teklif etti kabul edim mi falan diyodu yani çoğu kişi peşinde anlaşılan o ki benden umudu kesmiş olmalı ki başka birinin teklifini kabul etti. Ardından da ben teklif ettim... Başımdan aşağı kaynar sular döküldü adeta.. Bu çocuk güya beni tehdit ediyor.. Ehem.. neyse okulda büyük bi kavga çıktı resmen arbede.. düşünün meydan muharebesi en azından 40 kişi sadece 13 kişiye dalıyor.. daha doğrusu biz 13 kişi 40 kişiye dalıyoruz :) Ben dudağımın patlaması ve kaşımın açılması hariç pek bişe olmadı.. bu çocuğu en son ayağı kırılmış galiba hastaneye götürüyolardı :D
Kız da hala onu koruyor.. Pazartesini iple çekiyorum daha döveceğimiz bi sınıf dolusu adam var :)
Ben şu ana kadar böle daldığımı hatırlamıyorum birine.. Aşk adama neler yaptırıyor :D