giannis 64 ekran kartı 256 ram p4 2,6 war.... pek kasmıyo walla.... gayet rahat oynayabiliyorum ayrıca her zaman winamp , min. 3 int sitesi we 3-4 kişiyle de msn konuşması açık oluyo...... yine de öyle kastığını söyleyemem pek fazla....
Francesco_Totti_ Offff ööle bi oyun yapmışlarki 20 ağustostan 25 e 2 saatte geçio delircem sıkıntıdan forumu dolaşıorm işte :S
girayos 64 ekran kartı 256 ram p4 2,6 war.... pek kasmıyo walla.... gayet rahat oynayabiliyorum ayrıca her zaman winamp , min. 3 int sitesi we 3-4 kişiyle de msn konuşması açık oluyo...... yine de öyle kastığını söyleyemem pek fazla.... [/QUOTE sadece 2.4 işlemci diğerleri arkadaşın dediği gibi hiç sorun yok bide başka sorumnum var önceden yapmıyodu sonradan yapmaya başladı oyunu iconuna tıklıyorum 28 dk felan sonra oyun açılıyo ama oyundayken oyun hızlı oluyo sadece açarken bekliyo bunu neden yapıyo :( « Önceki Sayfa