shelby35 eğer geforce mx ve benzeri bir kartınız var ise yeni yamaların çoğunda oyundan atacaktır bunun sebebi ise yeni topların shader kodları ile yapılmış olmasıdır. Yama yaptıktan sonra orjinal topların ID leri ile deiştirirseniz oyunu yamalı halde yeni toplar olmaksızın oynarsınız... Orijinal topları nerden bulabiliriz?
bart_ ben e-sound dosyası indirmedim ondan dolayı kaynaklanmaz demi..? lütfen yardım yaa maça başlarken oyundan atıyor..
shelby35 Benim GEForce4 MX 440 ekran kartım var. Sperpatch'i kurdum. Maça girmeden oyundan atıyor. Lütfen yardım.
Cem Onur Beyler son ekz bu konu hakkında açıklama yapıyorum.. 1-oyundan atma için soccerbugda kocaman konu açtık herkes yaptı ve çözdü.. 2-0_soundu ındıremdıysen olabılır çunku onun içinde pes5.exe var..
shelby35 Beyler son ekz bu konu hakkında açıklama yapıyorum.. 1-oyundan atma için soccerbugda kocaman konu açtık herkes yaptı ve çözdü.. 2-0_soundu ındıremdıysen olabılır çunku onun içinde pes5.exe var.. Fark ettiysen yeni üyeyim. Bahsttiğin konuyu görmüş olsaydım boşu boşuna buraya yazmazdım heralde. O kadar laf söyleyeceğine çözümün bağlantısını verseydin daha makbule geçerdi.
bart_ tmm özür soccerbug'daki konuyu yeni gördüm,kusura bakma.. çok gsl açıklamış yamada gsl olmuş buarada,sağolın;)
Cem Onur laf söylerim bu konuda da cevap verildi hadi bu konuyu göremıyosuan konu başlıgına bak ve soccerbug.net e gir orda bu problem için konu açdılı! yenü üye olman araştıramıyor anlamına gelmez !
erselinho kit server ı nasıl yapcam ya yükledim yaptım we 9 afakat siyah formailair oluyor nasıl yüklicemi solermisni
turgay_koc merhaba bişey soracaktım dkz stüdyoyu çalıstıramadım yada çalıstırmasam ne zararı olur bide ben dedıgınız ıslemlerı yapıyorum kitserveri kopyalayıp yapıstırıyorum belırttıgın yere ama ınstall demıyo yanı ınstall yazan yer tıklanmıyo ne yapmam gerekıyo
hunter52 arkadaslar ben bu yamayı ındırmeye calısıyorum ama olmuyo uye fılan mı olmak lazım simdi ımdır yazı yo ama ındırmıyı bı uyarı cıkıyo sayfada ama anlamadım lutfen yardım
cenk_03 EWET YA BENDE HEPSİNİ İNDİRDİM DOSYALARIN AMA BİR TEK Option_File.rar dosyası kaldı elinde olanvarsa lütfen birisi upload ediversin yaaaa çünkü iki gündür filefro dan inmiyor yani lütfen ya birisi baksın artık bu konuya bir kaç yere yazdım ama hala cevap yok birsi yardım etsin ya
Cem Onur burada yapılan son açıklamayı yaptık böle sorunlarınızı www.soccerbug.net e girip yazın burda sadce yorum yaparsanız seviniriz..
kartal456 Orjinal Mesajı Yazan: cenk_03 EWET YA BENDE HEPSİNİ İNDİRDİM DOSYALARIN AMA BİR TEK Option_File.rar dosyası kaldı elinde olanvarsa lütfen birisi upload ediversin yaaaa çünkü iki gündür filefro dan inmiyor yani lütfen ya birisi baksın artık bu konuya bir kaç yere yazdım ama hala cevap yok birsi yardım etsin ya evet aynen, kendi forumlarında bu konu ile ilgili açıklama da yok. Elinde bu dosya olan biri bunu bir yere koyabilir mi? Bari oradan indirelim.
cenk_03 Orjinal Mesajı Yazan: kartal456 Orjinal Mesajı Yazan: cenk_03 EWET YA BENDE HEPSİNİ İNDİRDİM DOSYALARIN AMA BİR TEK Option_File.rar dosyası kaldı elinde olanvarsa lütfen birisi upload ediversin yaaaa çünkü iki gündür filefro dan inmiyor yani lütfen ya birisi baksın artık bu konuya bir kaç yere yazdım ama hala cevap yok birsi yardım etsin ya evet aynen, kendi forumlarında bu konu ile ilgili açıklama da yok. Elinde bu dosya olan biri bunu bir yere koyabilir mi? Bari oradan indirelim. kardeş ben buldum elimde var istersen hemen paylasa upload edeyim sana buradan link vereyim çünkü ben cok magdur olmuştum artık cumadan sonra upload ederim