Onur kardes ve diger arkadaslar!
Kurulum.txt'de yazan herseyi yaptim! Ama hicbir Türk takiminin formasi yok.. Hollanda kulüblerinin formalari var!
Hem altta ekledigim gibi degil bendeki menü :( Onunda eskisi görülmekte hala!
O 500 Mb'lik arsivin icinde yok'muydu formalar? Ayri bir kaynaktan'mi bulmam lazim??
--------------------------------------------------------------------------
Sag olun hepiniz, yani emegi gecenler!
Face Update gelecek demistin.. kolay gelsin..
Mesela bir #11'in facelerini toplayip bir update yapsaniz olmazmi? Yani dosyalarini burda paylasim icin yetenekli arkadaslarla beraber hareket etseniz?
