Bu siteye yeni üye oldum ve ilk indirdigim seyde bu Patch oluyor,Gercekten cok cok güzel bir patch yapmisiniz Helal Olsun ve cok cok tesekürler ama $u problemimide cözebilirseniz gercekten cok sevinecegim.
Ya ben anlamiyorum yada bu KITSERVERI göremiyorum.
Kurulumda yazan herseyi yaptim,oyundaki tek problemim FORMALAR bundan haric hersey güzel.2nci veya 3ncü sayfadaki Megaupload linklerinden indirdim bütün RAR lari actim ve oyunada kurdum ama KITSERVERI GÖREMIYORUM.
Acilen yardim bekliyorum LÜTFEN ARKADASLAR