arkadşalar şu forma sorununu çözebilecek biri war sa lütfen msn ye gelsin
frank_lampard_bjk@hotmail.com - --
lütfen ya bjk adam gibi oynamay istiom lyon forması ile değil bu arada lyon formasıda siyah oluo ama chelsea forması gayet güzel because plz
bu arada 0_sound 0_text ve e_text i indir dim bide options file
eski yazanları indirmedim yardımlarınız için şimdiden teşşekkürler