güzel yorumun için teşekkürler dostum ;) en azından baskaları gibi boş konusmuyorsun...
bjk ye yazık valla bu kadar taraftar kahroluyor üzülüyorum
yok abi bjk de ruh yok. adamlar berbat futbol oynuyorlar. bjk nin işi kötü :(
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: