Beşiktaş o sene ligden düşmesi garanti olan Adanaspor'a da sondan 3. hafta yenilmişti. Yani Beşiktaş zaten berbat bi haldeydi, rakipleri düşmemek için canını dişine takarak oynayınca normal sonuçlardı bana göre. Ha Bursasporlular da kızmakta nispeten haklılar ama mesela evinde rakibi olan İstanbulspor'u yenseydi Bursa düşmeyecekti. Veya Galatasaray'ın A.Sebat'a son dakikada saçma sapan bi golle yenildiği maç pek konuşulmadı çünkü son haftalarda oynanan bi maç değildi. Bursasporlular, o sene birçok maçlarına gittiğimden biliyorum, zaten Beşiktaş'a her maç küfür ediyorlardı. Sebebi de o sene, 2. haftada İnönü de oynanan maçta çıkan olaylardı. Ordan artan bi nefretin üzerine bi de böyle skorların eklenmesi Bursasporlular için biraz da sığınılcak bi durum oldu. Ama, yine stad da bulunduğum bi maçtı, Bursaspor'un Rizespor'u nasıl döve döve yendiğini bilmem hatırlar mısınız. O maçın ilk yarısı Rizespor'un 2-0 üstünlüğüyle bitiyordu, maç öyle bitse Bursaspor zaten son maçına küme düşmüş olarak çıkacaktı. Ama soyunma odasında yapılan saldırılarla Rizesporlu futbolcular sindirilip maç sonunda 4-2'lik bir sonuç çıkmıştı. Maçtan sonra o zamanlar Rize'de oynayan Koray Avcı'nın açıklamasını hatırlıyorum. Şöyle demişti : 'Bugün maçı kaybetmek zorundaydık. Yoksa burdan canlı çıkamazdık.'
Ayrıca Bursaspor değil midir yıllarca maç satan, teşvik primleri veren. Hatırlar mısınız acaba düştükleri seneden önceki sezon son hafta 'İstanbulspor-Altay' maçını. Bursaspor sahasında Gençlerbirliği'yle oynuyor. Gençlerbirliği nerdeyse paf takımıyla çıkmış. İstanbulspor ise ideal 11'iyle çıkıyor, garip bi şekilde inanılmaz bi mücadele veriyor. Bursaspor Gençlerbirliği'ni 3-1 yenerken, İstanbulspor Altay'a ölümcül bi çelme takarak 0-0 berabere kalıyor ve Bursaspor kümede kalıyor. Ayrıca Bursaspor'un UEFA iddiası varken düşmemeye oynayan takımlara birer birer verdiği maçları Bursasporlular bile kabul eder. Zamanında Şekerspor'a karşı alınan 6-0'lık yenilgide hafızalarınızdadır umarım.
Yıllarca birçok takımın ahını alan Bursaspor'un bu şekilde düşmesi Allah'ın adaletidir. Yıllarca şikeden canı yanan, şerefli ikinciliklerle yetinen bi takımı şikeyle suçlamadan önce herkesin kendi mazisini gözden geçirmesi gerekir. Bursaspor lig tarihinin en kirli takımlarından biridir ve 2. Lig'de geçirdiği 2 sene çaldıkları emeklerin yanında bir hiçtir.
Saygılar.