Marty hakem o pozisyonları antep lehine verseydi bile sonuç olaerak yine yenecektik. bu kadar tartışmanın anlamı yok..
Kokane Ama sonucta sadece FB maclarinda hata yapilmiyormus. Okadar asiri degil ama yinede. Ufak ufak damlaya damlaya göl olur.
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Ama sonucta sadece FB maclarinda hata yapilmiyormus. Okadar asiri degil ama yinede. Ufak ufak damlaya damlaya göl olur. +1000 bende bunu belirtmek için yazdım zaten