ok madem bana laf atıldı yazayım,
(Sana laf atan yok sen dedin ben de gördüklerimi yazdım barışcım)
ilk golden önce galatasaraylı oyuncu soldaki genc oyuncu ferhata pas veriyor ferhat yetişemiyor top taca cıkıyor ama ne hikmetse hakem cok alakasız bir sekilde tacı galatasaraya veriyor tac kullanılıyor anteplilere carpıp kornere cıkıyor top kornerden de gol geliyor.
(pozisyonu net görmedim yorum yapmıyacam)
ikinci golde lig tv nin dandirik kameralardından net olarak birşey belli olmasada ofsayt süphesi var.
(Gollerin hiçbirinde ofsayt yok.Tekrarları seyrettim)
ikinci yarının 50-65 arası cihan lazarovu ceza sahası cevresinde 2 kere indirdi hakem ikisine de devam dedi,min. bu pozisyonların birine kart cıkabilirdi.
(lazarov oynamaya değil de yatmaya gelmiş gibiydi.Pozisyonlarda kendini devamlı olarak yere attı.)
ve son olarak yine ikinci yarının ortalarında hasan şaşın özgürün bilegine arkadan kasıtlı bir sekilde basması ve pozisyonun sadece faul ile geçiştirilmesi.
(Bencede kırmızı karttı)
70.dakikadan sonrayı izlemedim o kısımdan sonrası hakkında yorum yapamayacagım.
Cevaplarım parantez içinde verdim..