Orjinal Mesajı Yazan: Can_bjk
arkadaşlar hayal kurmayalım bobo ve gökhan daha bismillah demeden ilk 11 de nası gol atacaklar.kendimizi kandırmayalım maç berabere veya diyarbakır alacak.
maçtan sonra yüzünü görmek isterdim kardeşim :)
gökhan güleç bence iyi bir futbolcu umarım yıldızımız olur.
boboyu ise beğenmedim ben çok top eziyor sanki ibrahim akındanda bencil
jun ise adam ispatlamış kendini gol kralı olmuş en azından bobodan iyidir forvertimiz kim olsun derseniz
gökhan güleç ibrahim akın derim sonrada jun girsin..