gökhanı cok begendim,yırtıcı,mücadeleci bir forvet,eger istanbulun büyüsüne kaptırmazsa kendini cok iyi işler yapacaktır diye düşünüyorum.bobo da ise öyle büyük bi numara göremedim ilk mactan.diyarbakır takım olarak rezaletti,küme düşerlerse bu sene cok sevineceğim.hakem mevzuna gelince 3 tane tartısmalı el pozisyonu var ama ne burada ne de gazetelerde zerre kadar bahsedilmemiş.dogru kurallar sadece bir takıma işliyor o takım lehine bişey oluncada kıyamet kopuyor.ellere gelecek olursak birincisinde frikik kullanan diyarbakırın topunu barajdaki oyuncu güzel bir set cekti elleriyle,ikincisinde ibrahim-göksel mücadelesinde karısık olaylar oldu bence orada ibrahimin eli yoktu ve son olarak ilyasın ceza sahası dısından vurusu 2 metre kadar önündeki ceza sahasının hemen önünde ki ali güneşin havaya kalkmış eline geldi,hepsinde de hakem görmezden geldi.bunları konusmak lazım tabi...