Size biraz radikal gelecek ama biz daha oyunun başında Barcelona Milan gib takımları alabiliyoruz..
Bence kafadan bu tip top-class takımlarını seçmemeliyiz. Hangi acemi teknik direktör kafadan geliyo bu takımların başına... Bence orta takımları seçme zorunluluğu olmalı...
Özel hayat olayı ise fasa fiso diyorum...