Bence;
1) Aldığımız paraların kullanılabilmesi(bunun içinde özel hayat falan işin içine giriyo)
2) Maç ekranında değişiklikler Reklam panoları falan(mesela oyuncu ikonları cm6 daki gibi olsa süper olur 3 boyutlu gibi)
3) Değişik yerlere futbol okulları kurarak yeni ve yetenekli futbolcular oyuna katmak
4) Fifa Managerdaki gibi bi internet sitesi-gazete artık gerçek görüntü gibi olsa daha güzel olur
5) Oyuncularla daha çok konuşma seçeneği ve her istediğimiz anda konuşabilmemiz[Mesela oyuncuların izin istemesi(özel sebepleri olabilir gerçek hayattaki gibi), 1-1 özel konuşmalar, vs)
6) Kulüp yöneticileri ile konuşmalar
7) vs.
vs.
vs.