Venom Hellboy---->Kayserispor 850K € + %30:) Penarol 0-2 SCN FC (WDL) Goller: 03Gs1905, hizlioglu M.O.M: hizlioglu ya olamaz iki kalecim de sakat:D ulan ne adamsınız yaw:) nese bi kaleci alıcam kusura bakma Barış 3. kaleci olacaksın:)
Venom nerden bildiniz:D ta1fun to Fiorentina 725K € + %40 :) hakkınızı helal edin kalecisiz AA Gent maçına çıkıom kalede ben varım:) ve işte sonuç:) yılın screen'i yorum etmeden geçmeyin kalede pancu Yasin:)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ nerden bildiniz:D ta1fun to Fiorentina 725K € + %40 :) hakkınızı helal edin kalecisiz AA Gent maçına çıkıom kalede ben varım:) ve işte sonuç:) yılın screen'i yorum etmeden geçmeyin kalede pancu Yasin:) ve işte bu ss ilede makaaya ihtiyacımız olmadıını yasin bize ispatlamış oldu :p
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Makaay bu kadar dimi yazıklar olsun.patch bitti makaayla işimizde bitti :) Sen efsanesin kalbimizde yaşıyorsun :D:D:D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Makaay bu kadar dimi yazıklar olsun.patch bitti makaayla işimizde bitti :) sen bizim sol üst köşemizdesin be üstad :p vala bize kızmaktansa yasine kız :D:D:D:D
Venom Hiiç kızma Barış Abi sonraki maç seni koydum 5 tane yedin(ama parmağın kırıktı kondisyon %20):)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Hiiç kızma Barış Abi sonraki maç seni koydum 5 tane yedin(ama parmağın kırıktı kondisyon %20):) ne çürükmüşsün sende yaa :D
Makaay hehe saolun arkadaşlar :) turnuva olayına gelince,ben ilgilenebileceğimi sanmıyorum malum öss var.ama bişiler ayarlamaya calısacagım...
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hehe saolun arkadaşlar :) turnuva olayına gelince,ben ilgilenebileceğimi sanmıyorum malum öss var.ama bişiler ayarlamaya calısacagım... kolay gelsin benimde oks var.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hehe saolun arkadaşlar :) turnuva olayına gelince,ben ilgilenebileceğimi sanmıyorum malum öss var.ama bişiler ayarlamaya calısacagım... abi sen okuyomusun yapma Allah aşkına ya 24 saat scn'desin ne zaman çalışıyon ki öss'ye inanmam :) ispatla :D