Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Beni oynatmayanları kınıyorum. :) Abi mevkin benim taktiğime uymuo:) ML yok benim taktikte:)
Last_Blow Anladım Yasin zaten şakasına demiştim bu arada Fiorentina maçında yaptığın hatayı unutmadım.:)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Beni oynatmayanları kınıyorum. :) Valla takımın en iyi admamısın şuan:)
03Gs1905 Walla kendimi bende sağ kanatta oynatıyorum.Venomla iyi bir ikili oluşturuyoruz.Allah bozmasın.
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Ben susuyorum ss herşeyi anlatır yerime... Emre abi beni hiç oynatıyormusun?(buna göre kendimi kızağa çekme ihtimalim varda)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Beni oynatmayanları kınıyorum. :) Abi mevkin benim taktiğime uymuo:) ML yok benim taktikte:) Beni niye oynatmıyosun lem?
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy Emre abi beni hiç oynatıyormusun?(buna göre kendimi kızağa çekme ihtimalim varda) Genelde exvision ve craks ikilisini oynatıyorum ama onlardan biri saktlandığı olmadığı zamn seni oynatıyorum ve yerlerini dolduruyorsun.İyisin yani:) Bu da bi ss seninle ilgili;
Hauta1n Teşekkür ederim ayrıca;galiba daha önceden bir logo paketi yüklemişsın,aradı bir D.bakır logosu çıkıyor.Bence oyunu silip yüklersen daha iyi olur gibime geliyor ama sen bilirsin
Venom ya tamam lem alla alla gelmeyin üstüme kovarım takımdan :) Çağatay Abi satiim mi seni dehşet teklifler gelio:)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy Teşekkür ederim ayrıca;galiba daha önceden bir logo paketi yüklemişsın,aradı bir D.bakır logosu çıkıyor.Bence oyunu silip yüklersen daha iyi olur gibime geliyor ama sen bilirsin Sildim tekrar yükledim zaten.Ama benim için pek sorun yok.
03Gs1905 Biraz kondisyonumuz düşük.Genciz kanımız kaynıyor deli gibi koşuyoruz takımca.Ama oyun stilimiz mükemmel.
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Biraz kondisyonumuz düşük.Genciz kanımız kaynıyor deli gibi koşuyoruz takımca.Ama oyun stilimiz mükemmel. Arkadaşım seni bi ilk 11'e koyalım dedik hemen sakatlandın.Lütfen biraz kendine dikkat et
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Biraz kondisyonumuz düşük.Genciz kanımız kaynıyor deli gibi koşuyoruz takımca.Ama oyun stilimiz mükemmel. Arkadaşım seni bi ilk 11'e koyalım dedik hemen sakatlandın.Lütfen biraz kendine dikkat et Yaw hocam içkim yok kumarım yok nie sakatlandım ki yaws.Kesin rakiplerden biri kelek yapmıştır.
Venom Inter 3-2 SCN FC (İlk yarı 2-0 öndeydim:)şike var şike:)) Goller: Cambaz, Cracks Champion77 to Deportivo: 650K € + gelecek satıştan %40 + Ivan Carril (Tam satıodum ama Champion77 kabul etmedi...:(:))