gsliler nie bu kadar takıntı yapmıslar anlamak zor valla..!!
ayrıca Fenerbahceli arkadaslar bu konuyu niebu kdar abartıp gercek taraftar parayla mı oluo falan demişler onlarıda anlamak zor.. Kulüp bu uygulamayı karaborsa bileti engellemek icin yaptı ve bence bu konuda da cok başarılı oldular. çünkü derbi maclarda taraftar kartı sayesinde karaborsacıların bilet alcaklarını tahmin etmiorum..
ayrıca maca gitmek isteyen ve taraftar kartı yüzünden bilet alamayıp gidemeyenler özelden veya msn'den bana ulaşırlarsa kendi taraftar kartımı kullanıp onlarada bilet alabilirim..
ben hem bjk hemde gs macında tribünde olucam ve bu taraftarkartı sayesinde bilet bulmaktada hic zorlanmadım.cünkü karaborsacılar topluca bilet alamadılar....