vaybe bazılarının fener damarları kabardı :)
çok saçma bi uygulama ibonun dedii gibi sinsice yapılmış.gerçek taraftar alıur die bişe yoq.ben taraftar kartı aldım bak artık gerçek fenerbahçeliyim.
hadi yaaa
ne dion olm bastırdım 50 milyonu aldım.sen yalancı fenerbahçelisin
eer taraftar maça geliosa takımını sonuna kadar destekliosa o zaten taraftardır...