Orjinal Mesajı Yazan: mr.eDDie
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: mr.eDDie
Özhan Canaydına işlemior demekki....
(Hey Allahım ne zman kurtulcazz bu ölü'den..)
Mart ayında inşallah
inşallaH... : )
inşallah :D
ya şöyle bi chelsea nın başkanı gibi biri gelse müthiş olur. chelsea nin parasal sorunları vardı, eskisi gibi iyi oynayamıyorlardı. adam bi geldi, chelsea köşeyi döndü. bizede şöyle bişey olsa ya