Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Son yılların en güzel smaçlarını izledik..
katılmıyorum..... daha önceki slam dunk ları izlemedin herhalde ;) bi ıguodala nın ıverson yardımı ile yaptığı bir de nate in webb in üstünden wurduğundan başka güzel sımaç yoktu....